klart.se

tisdag 6 april 2010

TisdagsTema - Barnasinne

Diskuterade faktiskt det här med barnasinne med mina föräldrar häromdagen eller rättare sagt så undrade mamma när jag tänkte bli vuxen ??? Jag fyller ju trotts allt 40-år i år tyckte hon , och då kan man ju inte prata om att man skulle vilja testa på att köra isracing med hoj eller bil.
Jag svarade att om man måste hoppa över det där för att räknas som vuxen , så blir jag aldrig det !
Pappa undrade om jag inte brukar sitta hemma och virka på kvällarna *fniss* Ibland har han humor faktiskt :)

Nu har jag ju inget foto  på isracing , eftersom jag inte provat på det ännu :) Så det får bli ett foto på innehållet i ett av våra Bensinpumpsskåp istället. Innehållet i det visar nog också att vi har barnasinnet kvar :)


För att se fler med barnasinnet kvar :)

20 kommentarer:

Pia sa...

Hej Camilla!
Det där var både ett fräckt och annorlunda vardagsmöblemang! Kul!

Pialotta sa...

Men du det kan va rätt så barnsligt att virka oxså;) Det beror på vad man virkar.. finns en massa barnsliga grejer som man kan konstruera med virkenålen;)
Men visst, det här du visar på dina Bensinskåp.. underbart härligt och det är verkligen fantasi och med barnasinnet i behåll så fixar vi det mesta:)

Carina sa...

Jag tror livet blir lite lättare med barnasinnet kvar!
Ha en underbar tisdag.
Kramen.

Erik "Semlan" sa...

Vilka läckra skåp! Har ni en jukebox också!?Blev sugen bygga någon plastmodell, det var länge sedan... Fortsätt du bara, de gamla "päronen" kan ha svårt förstå ibland. Barnasinnet behöver underhållas!

Husbilen Credo sa...

Hejsan!
Man blir aldrig för gammal för något bara en massa förutfattade meningar bara för att man kommer upp i ålder.
Härliga inrednings skåp.
Tack för kommentaren hos mig.
Ha en skön tisdag!
LottaM
PS. har lagt in mig på kartan DS.

Ninnibus sa...

Vilka häftiga skåp!! De törs jag inte visa guben min..för då börjar han dreggla..haha! Barnasinnet får man vara glad att man har kvar..annars är det risk att man blir ett bittert surkart. Omogna frukter brukar ställa till med bekymmer, det vet ju alla..hehe!
Kram Husmor

Marie sa...

Halloj. Urcool hylla ni har :-)Skönt att höra att fler är "barn" i den åldern. LOL.

Hedwig sa...

Vilka roliga skåp. helt underbara på rätt plats.

Mia sa...

Så där vill jag ha det, eller är jag för barnslig då???? ;-))

Lasseivomma sa...

Om man har bensinpumpskåp så har man säkert barnasinnet i behåll. Snygga bilder på jättefina skåp.

Monica o Jacob sa...

Vilka läckra bensinpumpskåp fulla med barnsligheter;-)
Ha det bra;-)

Tina sa...

Hej vännen.
Fniss... det va ett bra svar tycker jag =)
Men Gud vilket läckert skåp!! Det gillade jag =)
Hoppas allt är bra med dig annars vännen!!
Varm kram Tina

Bitten sa...

Livet blir så mycket roligare när man har barnasinnet kvar. Kul och annorlunda möblemang.

Klimakteriehäxan sa...

Härligt barnsligt - och kul, originellt, med bensinpumparna!

Artlover sa...

Ja, det är tur att barnasinnet finns kvar, för annars skulle väl inte dessa unika "skåp" stå där.

ninoj sa...

Känner igen resumanget, men jag har det mest med mig själv. Jag har passerat 35, och jag bor fortfande i en skokartong. Morgondagens matlåda, hittade lite köttfärssås i frysen. Pastan var slut, så det fick bli lite couscous. Underbara gamla pumpar du har som skåp! Man är inte äldre än man känner sig.

Kerstin sa...

Du vet väl att man inte ska bry sig om vad föräldrarna tycker? ;) Så testa isracing, det kan ju vara hur kul som helst.
Läckra skåp. :)

Maria sa...

Åh en naken katt som heter Gollum, coooolt :)
Vilka coola skåp du har *gillar*:)

Ariella sa...

Vilka fina bilder

Christer sa...

Hej Camilla.
Jäklar vilka häftiga skåp,skitsnyggt.
Och barnslig måste man få va,annars mår man inte bra.Jag är ju 43 men känner mig som 20 he he.

Ha en skön helg.
Hälsningar från barnsliga Christer.