klart.se

tisdag 6 april 2010

Då har man gått på reklamen ?!


och gått och köpt Actimel :)
Jag lovar att meddela om det funkar , dvs om mina förkylningar försvinner ! Dom säger ju att 80% av immunförsvaret sitter i magen :)
Har alltså varit och handlat lite idag och blev lite full i skratt när jag såg att nagellacks removern som jag scannade in och som  kostade 16:95 var larmad , men inte ansiktskrämen från Loréal som kostade 59:00. Man undrar ju hur dom tänkte där ?!
Nu håller jag på och lagar lite middag = Stekta Pangasius filéer (visst låter det finare/godare än Hajmal :) , grönt potatismos och stekta champinjoner.

7 kommentarer:

sinneskatten sa...

Visst är det helt otroligt vad vi går på reklamen, kan bara meddela att det står sådana i mitt kylskåp..ler

keb sa...

*skrattar* ja det kan man ju undra hur man tänker då
Kanske en mycke speciell nagellack remover

Karin sa...

Så roligt att du gillade mina påskharar. Nu har jag en tävling hos mig, Du kan vinna ett snyggt armband! Välkommen att kika!

infing sa...

Ha ha...jag är precis likadan fast jag knappt vågar erkänna det. Jag gick och köpte sånt där fläckborttagningsmedel som dom gjort så mkt reklam för på tv, men vete 17 om det var så bra ändå.

Tack för din kommentar på tisdagstema idag, klart du kan ha en sån där kaninlampa, jag är över 40 och jag har en och sonen en...sådetså! ;-)

Tina sa...

Hej vännen.
Jag hade rekomenderat dig att gå till hälsokostbutiken & köpa en burk med nyttiga tarmbakterier istället. Blir mycket billigare & du får mer bakterier =)
Va kul att du ville vara med i min lilla tävling =) Tack!!Nu har jag antecknat tre lotter på dig & önskar dig lycka till!!!
Varm kram Tina

Roziez sa...

Allå,allå! Hoppas du är bättre från förkylningen.Bensinpumpskåpen var ju för läckra,menar du att ni har dem hemma? Var får man tag på såna?
Kramen Roziez

Ninnibus sa...

Ska bli intressant att höra om de verkligen funkar. Är lite skeptiskt till all reklam på tv.