klart.se

torsdag 8 april 2010

Nu är jag nästan tillbaka där jag började :)

Då bidde det nästan som innan här på bloggen till slut i alla fall :)
Svart bakgrund men en mall där man får plats att lägga in lite större bilder och YouTube-klipp , det har retat mig att inte hela synts trotts att man valt den minsta storleken på den mallen jag hade innan.
Ny header och lite annan färg och storlek på texterna här
och där har det också  blivit.
Den andra mallen tog på tok för lång tid att
ladda upp och redigera i :(
Har varit en sväng i stan för att köpa 1st nytt däck och givetvis så fanns det ju inga hemma i den storleken som jag behövde:(
Har jag tur så får dom hem det till imorgon , nu har jag ju nästan aldrig tur , så det kommer väl lagom till nästa vinter *fniss*
Fått fixat ett bankgiro idag i alla fall :)
Så nu kan folk förskottsbetala och slippa postförskottsavgiften när dom ska köpa hjälmkrokar av mig.
Blir det bara frakten som tillkommer på priset.

3 kommentarer:

Astrid sa...

Hmm vad är hjälmkrokar, jag kan nog inte mycket om jag förmodar det är MC

Pia sa...

Hej Camilla!
Går in på din blogg från en annan dator, för min brakade ihop igår igen när jag försökte. :(
Måste fråga om det är medvetet som du har lagt i headerbilden i jätteformat?? Här fyller den hela min skärm. *suck*

Camilla sa...

till Pia : Nja , det var ju inte riktigt meningen att den skulle bli så hög :)
Ska fixa det någon dag !