klart.se

söndag 14 februari 2010

Alla Hjärtans Dag idag :)

Trevlig Alla Hjärtans Dag allihopa som tassar in här på min blogg :)
Statusen på min förkylning är ungefär den samma som igår. Är hemma från jobbet idag.
Min "gubbe" har fått en Spargris med vingar av mig. Han säger ju att vi ska gifta oss : When pigs fly !
Tror nästan att budskapet gick fram denna gången med vad jag menade , men därmed inte sagt att det kommer att bli något resultat *fniss* (Han fick en Spargris med vingar när jag varit i Milano också ).



Jag fick en jättefin bukett Tulpaner :)



Tommy köpte en ny kaffebryggare när han var inne i stan och gjorde diverse ärenden idag , den gamla har man fått knacka/banka på för att den skulle gå igång *fniss*
Gissa om jag läste bruksanvisning till den noga ?!
Japp , det gjorde jag och man undrar ju vad dom tror om en ??!!
Fast bruksanvisningen till brödrosten slår denna med hästlängder !

Så här ser kaffebryggaren ut.
Det är alltså en helt vanlig enkel kaffebryggare !


Säkerhetsföreskrifterna :)
Vet inte om man ska skratta eller gråta åt formuleringarna ?!


En Hare har varit på besök utanför idag och jag tog givetvis ett par kort. Bra med takfönster och teleobjektiv *ler*




1 kommentar:

Tina sa...

Hej fina du!!
Fin alla hjärtans dag till dig du fina!!
Men Gud, vilken fin spargris!! Var har du köpt den???
Men nu kanske det blir ett giftemål =)
Jätte söt liten hare!! Vilka underbart fina bilder du tar med din kamera!! Min kamera gör bara en sak bra... det är att sluka batterier..fniss...
Ha en fin Måndag vännen!
Kram Tina