klart.se

måndag 15 februari 2010

Utmanad av Ann-Sofie :)

Antar givetvis utmaningen från Ann-Sofie :). Eftersom jag precis rensat bland Mina bilder på datorn idag, så fick jag gå in på min externa hårddisk istället för att kika i Mapp nr 7 och välja Bild nr 7 och sätta in den här på bloggen.
Hoppas det inte räknas som fusk ?! *fniss*


Fotot är från Power Big Meet i Västerås 2007.
Att besöka Power Meet varje år är lika heligt för mig som Älgjakten är för andra :)
Har bara missat ett Power Big Meet sedan 1993 !
Har inte en susning om vad det är för bil jag fotograferat ?
En tidig 50-talare är det i alla fall :)
Får fråga "gubben" när han kommer hem :)

Nu ska jag "bara" välja ut 7 andra som jag vill utmana nu då ?!
Jag utmanar : )

Ni som jag utmanat ska alltså !
1. Gå in på Mina Bilder på er dator.
2. Leta upp mapp nr 7.
3. Välja bild nr 7 i den mappen.
4. Lägg upp bilden på din blogg/hemsida och skriv några rader om bilden.
5. Utmana sedan 7 andra vänner :)

3 kommentarer:

AnneSofie sa...

Snabbt jobbat må jag säga.

Roziez sa...

Hallå Camilla!Självklart antar jag din utmaning.Ha det....

Pia sa...

Tänker på Ford när jag ser bilen, men vad vet jag, är ju ingen expert!
Hmm, ja det blev som det blev den där utmaningen, som jag skrev i mitt mail! *hi hi*