klart.se

torsdag 1 juli 2010

Fortsatt slapp torsdag med kameran i högsta hugg :)

När vi ätit middag nu ikväll så körde vi bort till mina föräldrar , pappa behövde lite hjälp av T med sin Smart.
Smart är en så kallad bil :)
Jag o mamma var ute i deras trädgård och jag fångade både det ena o det andra på kort :)

Deras katt Gustav


Gustav kikar på ...


Svalan på telefonledningen :)


Vacker Blåklint


Vacker röd ros


Svart fjäril med lite vitt ytterst på vingarna , som
heter ??? Kurt kanske *fniss*


Äta eller ätas :)
Såg inte förrän jag fått upp fotot på datorn att det där
flygfäet hade spetsat en fluga till middag.


En humla som surrar runt på en Lupin


Nää , pappa o T fick inte fixat bilen ikväll !
Fortsättning följer nästa år :)
Skojar bara *fniss*
Det behövde köpas hem lite fler grejer , sen så ska det väl
gå att få bil av den igen !
Eller jag menar en Smart av den igen *asg*

1 kommentar:

Unknown sa...

I love your folks' cat! He's pretty! And observant! :) Beautiful flowers!