klart.se

onsdag 30 juni 2010

Fikat på Ebbas Café i Helsingborg :)


Japp då hamnade man i Helsingborg igen :)
Jag o S-L kom överrens om att det inte
var något hojväder idag , så vi åkte bil ner.
Fikade på Ebbas Café = 50-tals fik med enorma kakor ,
mackor , bakade potatisar o annat gott !
Om ni har vägarna förbi Helsingborg så får ni inte missa detta !!!
(Så kan ni kolla in deras hemsida :)
Vi åt bakad potatis båda två , jag åt med räkor o currysås
o S-L åt med Ishavssallad.
Till efterrätt åt vi en varsin megastor Browniebit
som ingen av oss orkade äta upp :)
Nästa gång ska vi vara smarta o dela på en !
Om ni vill hur den bakade potatisen med räkor o currysås ser ut
KLICKA HÄR ! så hittas den en bit ner i det inlägget:)
Jodå det är säkert att potatisen är där någonstans *fniss*
















Efter fikan så körde vi bortom Plattis för att
kika lite på MC-tillbehör att pynta hojen med :)
Köpte INGET idag = fantastiskt !!!
Sen styrde vi kosan hemmåt.
Var o hämtade olja som S-L`s gubbe skulle ha o sen
var vi inom en sväng hos Arvid o Susanne o sen blev det
en snabbsväng inom "Stian" också.
Men sen blev jag avsläppt hemma :)




2 kommentarer:

Tina sa...

Hej Camilla vännen♥
Å, va mysigt. Min man & jag har länge tänkt åka dit, men har ej blivit av..men nu när vi såg dina bilder blev vi påminda & båda vill gärna åka dig =))
Hoppas du haft en fin dag trots att det inte blev hojen!!
Varm kram till dig min vän från din vän Tina

Pialotta sa...

Underbart gammalt Café .. Jag måste hitta det när jag är i Helsingborg nästa gång. Ska gå in och kolla vidare på deras sida:)
Tänk så mycket fotoobjekt att hitta där.. underförbart:)