klart.se

måndag 28 juni 2010

Bildspel från båtturen i helgen o gått med på Facebook

Nu har jag fått tummarna ur och fixat till ett bildspel från båtturen på Helgeån som vi åkte på Midsommarafton.
Hittas på fliken Öden o Äventyr :).
Öppnat ett Facebook konto har jag också gjort.
Ja , jag vet att jag sagt/skrivit att jag aldrig ska skaffa mig en Facebook sida , men nu har jag gjort det i alla fall :)
Några blir säkert glada och andra besvikna ;-)
Tänker inte lägga någon nämnvärd tid där , säger jag nu i alla fall *fniss*
INGA bilder kommer att läggas in där och INTE tänker jag skriva i parti o minut där heller och jag kommer INTE att delta i några som helst spel eller starta bondgård bara så ni vet !!!
Om jag skulle vilja klappa kossor eller hästar så gör jag det på riktigt , hos grannen !!!
Kommer att skriva  när jag lagt in nya inlägg här på bloggen o kanske kommentera lite hos dom närmst sörjande som inte har någon blogg eller hemsida. THAT´S IT !!!
Nu ska jag gå ut i solen och inte sitta här o sega *fniss*

7 kommentarer:

Ninnibus sa...

Jag tvingade mig att lägga 1 månad på facebook..bara för att konstatera att det var skit som jag trodde..haha! Å andra sidan måste man ju prova för att uttala sig om saken.
Hoppas bara du inte blir fast..*ler*

"Lillagul" sa...

till Ninni : Planen var ju inte att bli fast , utan att fler skulle hitta in här på min blogg som tex: arbetskamrater o andra kompisar.
Tänker inte sitta o skriva en massa på Facebook om vad jag gör o inte gör eller lägga in en massa foton. Vill man se vad jag hittat på och kolla in foton så får man allt masa sig in här på bloggen *ler*.
Min intention är att bara lämna kommentarer på Facebook hos dom jag vet inte har blogg eller hemsida. Får se hur det går med det *fniss*
Vem vet jag kanske oxå tycker det är ren skit om en månad ??!!

Janne sa...

Heisann :-)
Takk for hilsen hos meg....
nå har jeg vært på lang lang tur til Helgeån :-)
Utrolig flotte bilder og nydelig sted..
Lykke til på facebook hehe... jeg var registrert der en gang bare for å sjekke, men var ikke noe for meg..
Ha en superflott sommerkveld!
Klemz

AnneSofie sa...

Jag övertalades att gå med i Facebook i höstas.
Jag skrev ett inlägg sen gav jag upp.
Det var inget för mig.
Dessutom krånglade alltid inloggningen samt att jag blir bombaderad med mail av Hassan, Lydia, Nickolina, Tjeckosova och liknande som vill bli "min vän"! Känner inga sådana och du får ursäkta men jag känner inget behov av att lära känna dem heller
Nu har jag lagt Facebook i skräpmailen för jag får säker 8-10 mail om dagen.
Försökte avregistrera mig från facebook också men det var lättare sagt än gjort så jag finns fortfarande kvar där ute i facebook-rymden med mitt enda inlägg och ett foto på mig med en brun hatt!
För att inte totaldissa detta kommunikationssystem så vill jag säga att min kompis som har vänner utspritt över hela världen och som själv reser mycket är detta säkert ett superbra sätt att skaffa information. Hon får massa bra tips om vart man kan sova en natt i New York eller vart man kan hyra bil utan att bli ruienrad.
Så Facebook fyller nog sin funktion.

Tina sa...

Ååå, men gud va kul!! Då måste jag ju leta upp dig på FB =))
Men först ska jag titta på ditt bildspel =) Ska bli kul =))
Hoppas du mår bra min vän & att du har det riktigt riktigt bra!!! Ska ni möjligtvis till Udevalla på bilutställningen?
Vi åker dit varje år =))

Hoppas du mår bra söta du!!
Kram Tina

Pia sa...

Hej Camilla!
Ja nu blev jag jättebesviken! *ha ha* Nej då, var och en gör ju som den vill. Maken är med där, mest för att ha lite koll på vad sönerna har för sig! *s* Men jag vägrar... fast ibland har jag nästan tänkt att gå med i alla fall, mest när gästerna uteblir på hemsidan, eller aldrig skriver ett ord när de ändå besöker!!
Ljuvligt väder har vi alla fall! Fast hörde precis något om regn och åska över västkusten ikväll. Ha det!

Pia sa...

Hej igen!
Tack för ditt inlägg hos mig!
Kul att du fått in några nya besökare här p g a Facebook. Men just det där steget till att få dem till att skriva något, det verkar ofta vara oöverstigligt! Det har hänt ibland att jag fått reda på att någon besökt min hemsida för ett halvår sedan! Och hur kul är det? Vet inte om folk rent av är "dumma" och inte fattar hur, var och varför? Kan det vara så?
Oops, nu glömde jag nästan att tala om att jag kikat på ditt bildspel från Åhus (kända trakter) och även det från Ven, där jag faktiskt inte varit än! Kul att få se!