klart.se

torsdag 1 april 2010

MusikOFotoAutomaten - Rock´n Roll

Pia-Lotta ville denna vecka att vi skulle Påskrocka lite :)
 Jag spär förmodligen på myten/fördomarna om Rock´n Roll
genom att tycka följande , men det bjuder jag på ;-)
Det här är Rock´n Roll för mig :
Harley Davidson , Amerikanska bilar ,
en och annan dödskalle ,
Jack Daniels och Sweden Rock :)
Klicka på bilden om du vill se den i större format.

Tyvärr är jag för ung för att ha fått uppleva Queen live :(

Men Metallica såg jag live i Köpenhamn förra sommaren :)

Och nu till sommaren ska jag bla. se Billy Idol på Sweden Rock

För att lyssna på mer Rock´n Roll hos Pia-Lotta

10 kommentarer:

Pialotta sa...

Absolut ett bra val Camilla.. mina favvisar oxså:) Härligt nu Rockar vi i gång Påsken:)
mr Linkey är kinkig idag så ibland syns namnen och ibland så har de åkt till Blåkulla;)
Glad Påsk på dig Lilla Gul (fint alias)

Nettan sa...

Tre helt underbara artister. Metallica ligger dock i en klass för sig själv med den låten. Den är nog en av dom bästa låtar som finns.

Misswhatsit sa...

En härlig Rockkompott. Både bra foto och musik.
Önskar dig en Glad Påsk!

Gunilla sa...

Bra låtar, riktig rock´n roll. Härligt!

Glad Påsk!

Kerstin sa...

Glad Påsk och naturligtvis ska denna helg rockas in. Men jag efterlyser nog Rockens Konung! Han är min i allafall, vem? Jo Elvis förstås annars så håller jag med i alla dina val

anemonen sa...

Mycket bra val.Queen tillhör mina favoriter.

ormbunke sa...

Hårdrock kan jag tyvärr inte ta till mig. Har liksom inte åldern inne.Påskkram Anita

marie sa...

queen är min favorit, billy idol lyssnade jag mycket på också =)

glad påsk

Anna tassar in.. sa...

Ja men du här var det mycket att välja på..skönt gung..rock gör mig glad...

Anna tassar in.. sa...

Oj ja men du så pass härligt musik...tänk så många låtar det finns ändå som man kan sjunga med i..