klart.se

fredag 2 april 2010

LÅNGFREDAG

Idag började vi med sovmorgon :)
Till frukost blev det något så lyxigt som hemmagjorda Räkmackor = Smaskens !
Har sedan småpillat lite här hemma = försökt befria sängkläderna från katthår , diskat , hängt upp tvätt och satt på en maskin tvätt till , slängt skräp och dammsugat av lite.
"Gubben" är ute i garaget och pillar på sin gamla Cheva.
Ingen av oss är så gamla att vi har upplevt en stilla Långfredag då man inte fick göra någonting :)
Vad mer vi ska hitta på idag är inte planerat ännu , så vi får se vad som händer ?
För att kika på ett vackert Påskkort !
Klicka på korgen för att få det att starta :)

2 kommentarer:

Ninnibus sa...

Hej tjejen!
Kul att du vill följa min blogg..En ära minsann..*ler* Återkommer mera efter helgens slappa tid.
Ha det gott och önskar dig en härlig Påsk.
Kram Ninni

Tina sa...

Hej hopp söta vän.
Tack snälla för din hälsning hos mig =) Ja, jag tror att dessa skor kan vara jätte bra. Dessa jag skrev om kallas " negativ häl" & fungerar som att man går i lätt uppförsbacke hela tiden. Ska bli spännande att börja använda dem =)
Fniss.. kunde inte låta bli att fnissa lite när jag läste om sängkläderna & katt hår.. fniss.. samma problem här.. fast de är inte enbart en ständig jakt på katthåren i sängen,, utan det är mest jakt på katthår ÖVERALLT =)
Hoppas du mår bra & att du/ ni får en fin påsk!!
Ps. Vad är det för cheva din man pysslar om ?
Kram Tina