klart.se

måndag 29 mars 2010

Då var det måndag igen :)

Måndag = Ny vecka = Nya möjligheter :)
Jobbat idag med , handlat hem lite godis och fyllt påskäggen.
Min sambo påpekade häromdagen att dom faktiskt var tomma !!!
Just nu är dom fulla , men jag gissar att dom är tomma innan Påsken hunnit börja *ler*
Lånat filmen 2012 av en jobbarkompis och den tänkte vi titta på ikväll. Den sägs ju vara bra , för att vara en sk. katastrof film *ler*.
Ätit Köttfärslimpa och ris idag med = Smaskens !
Varit mest grått och regnigt innan idag , men nu ser jag att det börjat klarna upp och solen skiner :)
Kanske kan bli en tur med hojen nu i veckan ?!



1 kommentar:

Roziez sa...

Tjingeling! En tur med hojjen!! Jo jag tackar ja, det är väl ett vårtecken om något! Här finns inte en blomma i backen ännu fast jag kan se att en och annan av mina lökar är på G. Ska ju till Blekinge i Påsk så vi får se om det har kommit längre där. Ha nu en jättemysig Glad Påsk å hoppas att du har liiiite godis kvar när påsken kommer,fniss.
Ha det...Kramen Roziez