klart.se

torsdag 1 april 2010

April , April kan man säga om vädret i alla fall :)


Än så länge så har jag klarat mig undan från att bli lurad idag :)
Det enda som lurat oss idag är vädret !
Dagen började så fint med solsken och vi pratade om att kanske det kunde bli en tur med hojarna på em och en fika på Strandgården på Östra Stranden.
Ja , jag vet inte särskilt smart när man är förkyld , men nu längtar man verkligen efter att gasa iväg :)
Tommy pillade lite på sin och bytade baklampa = diodbaklampa som lyser som sjuttan :)
Jag startade upp min med ett enkelt knapptryck (som vanligt) , härligt att höra ljudet och känna vibrationerna :)
Pumpade framdäcket lite och körde sen runt på gården en sväng.
Sen helt plötsligt så började det ösregna och hagla !!!
Behöver jag skriva att premiärturen blev inställd och hojarna kvickt inkörda i garaget ??!! SUCK !!!
Istället blev det bakat en Äppelpaj som vi hade till kaffet här hemma :)
Har fotograferat Hjälmkrokarna och satt in bilderna på sidan där jag ska sälja dom. Gå gärna in och kika en sväng och ännu hellre HANDLA :)

1 kommentar:

Annette sa...

Hejsan,måste ju in och hälsa på en sväng, ser att du inte blev lurad igår, det hade du blivit om du hälsat på mig på Facebook, jag glömde luras på bloggen, attans;)
Ha det nu så gott och mysigt i helgen.
Kram,