klart.se

söndag 28 februari 2010

Får bli en liten sammanfattning av helgen :)

Blev klippt igår kl. 09:00 , så det blev ingen sovmorgon precis.
Skulle ju köra direkt ner till Gunilla sedan för en liten shoppingrunda innan festen på kvällen :)
Blev bara ett par nya stövlar , hade tur för dom jag tyckte var snygga och som passade bra var det 50% rabatt på :)
Checkade in på hotellet efter shoppingrundan och sen trodde jag att jag skulle träffa min man en stund , men det blev inget med det :(
Jag mötte upp Gunilla och Thessa för en cider på Stinsen innan det var dags att gå upp till  Le Cardinal för att äta.
Vi valde Kryssmenyn där man får välja vilket sorts kött , potatis , sås , grönsaker , kryddsmör och sallad. Jag valde Sirlionstek med potatisgratäng , Choronsås , färska stekta champinjoner och tomatsallad = SMASKENS !!!
Sen åkte vi ner på festen och jag fick äntligen träffa min man :)
Super mycket folk så man visste knappt var man skulle ta vägen , men det var kul !
Kom i säng på hotellet kl. 05:00 så JA , vi missade frukosten vid denna hotellvistelse också *fniss*
Får väl erkänna att man är lite seg idag , men bara lite *ler*

Inga kommentarer: