klart.se

fredag 26 februari 2010

Fredag kväll :)

Blev inget hår klippt idag :(
Jag gissade rätt innan att många ville klippa sig idag.
Men jag fick tid att klippa mig imorgon :)
Varit inom och fikat hos mina föräldrar ikväll och sedan körde jag och handlade på ett nästan öde Maxi kl. 20:15 = skönt att slippa trängas!
Diskat ett berg med disk som stod på diskbänken och bara väntade på att bli rendiskat.
Färgat håret har jag också hunnit med och medans färgen satt i så skickade jag in ett bidrag till Color Carnival.
Blev lockad när jag såg fotoutmaningen/temat hos @nemon :)
Pia , du behöver inte skriva något om att -Var vad det jag sa ?!  (Gällande fotoutmaningarna) *fniss*
Nu ska jag gå och nana kudden !
Lär bli en lång dag/natt imorgon :)
Natti Natti !

3 kommentarer:

Pia sa...

*hi, hi, hi, hi*

AnneSofie sa...

Vilken tur att du förklarade dig... Haha!
Fick ångest över hur långa promenader du går. Då ligger man i lä liksom.

"Lillagul" sa...

till Pia ... Tack för att du bara fnissar lite åt den nya fotoutmaningen jag hoppat på :)