klart.se

måndag 1 mars 2010

Snö och regn och snöblandat regn :(

Vädret för dagen är avhandlat med texten i rubriken :)
Jobbat 7-16:30 idag och sen dess har jag hunnit med att laga Spaghetti och köttfärssås , dricka kaffe , slöa lite , suttit vid datorn lite och hjälpt min "gubbe" med att montera ihop några krokar och nu sitter jag här en stund igen :)
Har besökt några andra bloggar och hemsidor och lämnat diverse tassavtryck i kommentarsfält och gästböcker.
Det är inget farligt att göra det ! Man kan ju lätt få för sig att folk tror det ibland ! :)
Här på min blogg ska jag kanske inte klaga så mycket :)
För här skrivs det ju kommentarer titt som tätt = JÄTTE TREVLIGT !!!
Gästboken här på bloggen verkar jag dock ha gömt för väl ;-)
På hemsidan är det däremot rent bedrövligt hur dåliga folk är på att skriva i gästböckerna  = TRIST !!!
Rekordet var en dag i förra veckan när jag såg att 30 st unika besökare varit inne på hemsidan och INGEN hade skrivit en endaste liten rad !
Så nu har jag gnällt färdigt :)
Ha det gott där ute !

Inga kommentarer: