klart.se

onsdag 3 mars 2010

Ledig nästan hela dagen :)

Jobbat kort kväll idag , vilket betyder att jag varit ledig nästan hela dagen :)
Började med lite sovmorgon , sedan var jag hos Optikern kl 09:30 och kollade synen och beställde 2 par nya glasögon som om jag har tur blir färdiga på en vecka.
Var sen och hämtade ut mitt nya pass där man minst sagt ser ut som en psykopat på rymmen från rättvisan *fniss*
Sedan har jag också hunnit med att fika med Sara-Lena på fiket här uppe i byn , när vi väl hamnade på samma ställe bägge två !
Jag fattade det som att vi skulle fika i Getinge och var på väg dit när hon ringde och undrade vart jag tog vägen *ler*
Så det var bara att vända och köra hemmåt igen *fniss*
Sen har jag käkat lite middag med min "gubbe" innan det var dags för mig att köra till jobbet.
Har hunnit med att pilla lite med hemsidan idag också , har öppnat upp sidan med Vårhälsningar och lagt in lite passande fågelkvitter till som fina Vårhälsningarna jag fått *ler*
Nu så väntar sängen , får gå upp lite tidigare imorgon för jag ska lämna bilen på lite service *ler*

1 kommentar:

Annette sa...

Ja du, visst är det märkligt att man ser som sämst ut på körkorts- och passfoton, usch, jag tror jag avskyr helt att bli fotad.

Må så gott och njut av solsken och förhoppning om våren;)
Kram,
Annette