klart.se

tisdag 26 oktober 2010

ÄNTLIGEN ......

så verkar det som om teknikern från Telia som var ute idag lyckats laga felet !!!
Precis som Rantamor skrev i en kommentar på mitt förra inlägg , så var det en supertrevlig människa som skulle fixa allt som kom :)
Så min elaka djävul som suttit på axeln dom senaste dagarna han försvann snabbt bort ;-)
Den här teknikern var en enveten jäkel som inte gav sig o det var ju tur för oss.
Så nu håller vi fingrar o tår i kors på att det ska hålla !!!
Har fått kommentar här på bloggen från en på Telia , det är ju kul :)
Men det är synd att man ska behöva ta till bloggen , Facebook o skicka omdöme innan det händer ngt på riktigt. För gudarna ska veta att jag ringt ett x-antal gånger till felanmälan. Hoppas verkligen att Mimmis dotter inte råkat ut för mig när jag varit som argast. För tyvärr blir det ju så att när man äntligen lyckats att ta sig förbi alla knapptryckningar o felsökningar o kommer fram till en riktig människa då är man rätt så uppretad !!!
Nog om detta för Kjelle är så här trött på att höra
om våra bredbandsproblem :)


Han vill hellre att vi ska busa med honom !!!


Jag ska tassa runt o kommentera på Macro Monday
imorgon. För nu ska jag busa med Kjelle en stund innan det är dags att sova :)

7 kommentarer:

Unknown sa...

Busa du med Kjelle en stund. Han ser ut att vara leksugen...
Ha en bra fortsättning på veckan!/SA

Kala sa...

What a face that kitty has!

Skitidetdu sa...

Coola kissen :-)

Rantamor sa...

Grattis till att du äntligen fått ordning på Felia...kanske kan det övergå till Telia nu igen.
*skratt* förstod att det skulle komma en supertrevlig tekniker....och det är ju inte han du var arg på heller, den lille stackaren som dom skickar ut till arga kunder...

Ha en superbra dag.

mimmi sa...

Så bra att ni har fått ordning på det :D nu håller vi tummarna för att det håller nu :)
Så mysigt det ser ut med Kjelle . det är full rulle hela tiden tydligen :)
kram :)

Viola sa...

Godt du fikk fikset dataen din! Du verden for noen herlige kattebilder!! =)

i stora drag sa...

Hej Camilla!
Verkar ju som det ordnat sig nu för er. Kul med den där kommentaren du fått här från "felia"!

Vilket stort gap Kjelle har! *fniss*

Tack för alla dina kommentarer igår, har precis lagt in dem. Är lite seg idag.