klart.se

tisdag 21 september 2010

Nästan misslyckad fjärilsjakt o snacka om att man har en katt med konstiga smaklökar :)

När jag var en sväng hos mina föräldrar idag så fick jag syn på
två stycken Amiralfjärilar som satt och värmde sig i solen.
Men tror ni jag lyckades fånga någon av dom på bild
med vingarna utspända ??!!
Nää , rätt gissat :(
Fick ett par bilder där dom sitter med vingarna ihop
och det får man väl nöja sig med :)





Middagen idag bestod av Rotmos o Falukorv
och när vi åt den så upptäckte vi att vår katt Sixten
gillar Rotmos :)
Nu ikväll åt vi lite Saltlakritsglass o gissa vem mer än vi
gillade den ? Jo , Sixten :)
Snacka om att man har en katt med konstiga smaklökar ;-)


2 kommentarer:

marita sa...

Fina bilder på fjärilarna.Jag känner igen det,dom vill aldrig visa sin vackraste sida,när en annan vill*L*.Jag har också en katt som äter det mesta....om han får.kram

Pia sa...

Tror nog att amiralerna satt och vilade, eller smälte maten kanske. När de är i buddlejan och äter, har de nästan alltid vingarna utfällda. :)