klart.se

fredag 21 maj 2010

Mest sol idag med :)

Även om väderkartan här på bloggen visar på regn i Halmstad ,
så skiner solen just nu där jag bor i alla fall :)
Har bara kommit en liten regnskur i eftermiddags och åskan har mullrat lång , långt borta.
Ni kanske sett att jag lagt till fler sidor på bloggen ?
Under min så kallade banner/header så står det : Fotobloggen = där jag skriver mest varje dag och lägger in foton.
MC-Bilder = länkar till mina fotobildspel
Bil-Bilder = länkar till mina fotobildspel
Djur och Naturbilder = länkar till mina fotobildspel.
Funderar nämligen på att stänga ner min andra hemsida när betalningen går ut på den i juli.
Börjar bli lite väl dyrt att ha den tycker jag och så har jag knappt tid att uppdatera den heller.
Så Pia får väl eventuellt rätt när hon skrev att jag kommer att fastna i bloggträsket och stänga ner hemsidan :)
Givetvis har kameran även fått jobba lite idag och här kommer dagens skörd :)

Äppelblom


Äppelblom med lite pålagt glamourfilter


Ännu fler vackra Äppelblommor :)





Mitt i Äppelblomman :)


Snigel med hus på promenad :)


2 stycken matvrak :)


Vad glor du på , tycks den säga :)


Visst har dom fina hus ?!


Årets första Maskrosboll


Som jag inte kunde låta bli att blåsa på :)


Kan ni gissa vad det döljer sig här under foliet ?


Kan ni gissa nu då ?!

Rabarber smulpaj
Som vi alldeles strax ska äta med vaniljglass :)

5 kommentarer:

livslycka sa...

Tittar in och lägger ett avtryck i tiden :) Sol det har vi haft här i Höga Kusten idag med. vilka vackra bilder du laggt idag. Önskar dig en trevlig helg
// Kram Bettan

Astrid sa...

Wow så gott, slänger mig på cykeln och kommer :0)
Trevlig Pingst

Unknown sa...

Another series of great macro shots from you, sixth one is my favourite.

Pia sa...

*ha ha* Jo, jag började få mina aningar när jag såg länkarna till dina bildspel här! :)
Träsk har jag nog inte sagt, men visst är det så att många, många hemsidor försvunnit för bloggar istället. Du följer bara samma spår som många andra följt före dig! :D
Jättefina bilder allihop! :D
Du illustrerar snäckornas (jag envisas!) sysselsättning mycket bra med den bilden på matvraken. Det är därför jag börjat "ta bort" mina! Nu ska jag ut i SOLEN igen! Ha en trevlig helg! (Pingst, va ä de?)

Ninnibus sa...

Ahh..finns det nåt godare än smulpaj på rabarber..DET är sommar det! *ler* Härliga bilder på äppelblom..Det ligger ett romantiskt skimmer över bilderna och man blir så glad när man ser dem. Tack för att du bjuder på "din" natur.
Kram kram