klart.se

tisdag 9 februari 2010

Ledig dag idag :)

Visst är det typiskt att man vaknar innan klockan ringer när man äntligen har en sovmorgon ?! Hade ställt klockan på ringning 09:30 , men vaknade vi 07:30. Kan ju kanske bero på att igårkväll så skulle Tommy vila lite på maten , medans jag satt vid datorn en stund.
Jag skulle väcka honom vid 18 tiden var meningen , men det var inte så lätt att få liv i honom. Så jag tänkte att jag lägger mig en stund jag med och vips så var klockan 20:30 *fniss*
Tydligen så behövde vi sova *ler*
Har varit inne och kikat på temat på Macro Lovers och det är frukt idag :)
Så jag bidrar nog med något av fotona jag tog på Litchi frukterna i söndags , tror jag ?!
Har kikat in på Tisdags Tema också och idag är temat Husdjur , så idag får Sixten passa sig *fniss* Om jag nu inte letar upp något "gammalt" foto på honom ?!
Ska nog åka till mina föräldrar en sväng nu på fm , har inte varit där på ett par veckor. Antar att det beror på att dom bor för nära ?!
Sen måste jag fixa så att jag får ett nytt pass idag och sen så ska jag till tandläkaren på årskontroll.
Städa lite och diska mycket ska jag också göra idag :)

Inga kommentarer: