klart.se

tisdag 12 januari 2010

Vanlig tisdag :)

Helt vanlig tisdag idag = Grå , kall och vit :)
Jobbat 7-15.
Efter jobbet så blev det en tur till Expert butiken för att köpa en ny batteriladdare till min systemkamera.
Köpte en universal laddare , så nu kan jag ladda alla sorters batterier till Olympus kameror.
Kan använda laddaren i bilen också :)
Behöver ingen adapter om jag åker utomlands heller :)
Allt detta för 499 kr !
Nu när man köpte en ny så kan man väl ge sig sjutton på att laddaren som jag letat ihjäl mig efter dyker upp *fniss*
Nu väntar jag bara på att batteriet ska bli färdigladdat så att man kan leka lite med kameran :)
Har saknat att inte kunnat använda systemkameran nu när det är vintrigt ute !
Fåglarna har fått påfyllning av talgbollar och äppelbitar. Här är en del Koltrastar och dom gillar ju äpplen :)
Blir köttfärslimpa till middag idag också av förklarliga själ *fniss*

1 kommentar:

Tina sa...

Hej vännen!!
Fniss.. ja det brukar ju vara så att man finner det man letar så förtvivlat efter, när man letar efter nått annat =)
Ha en underbar fortsättning på Tisdagen!!!
Kram Tina