klart.se

fredag 15 januari 2010

Nu är det fredag igen och Tulpandagen :)



Det är ju Tulpanensdag idag , så jag lägger in ett
fotocollage som jag har gjort :)



Så var det fredag igen , men min arbetsvecka är inte slut för det , ska jobba i helgen också.
Har varit och köpt fågelfrön och en fröautomat och fler talgbollar till småfåglarna och ett helt parti Heinz Tomatsoppa till mig :)
Älskar Tomatsoppa med hårdkokt ägg , men det gör inte min "gubbe" , så jag kommer att få ha alla burkarna helt för mig själv *fniss*
Har hängt upp fröautomaten och fyllt den med solrosfrön och det verkar vara uppskattat av fåglarna redan :)
Ikväll ska jag på bio med Belkis , vi ska se Did you hear about the Morgans ?
Får se om vi tycker den är lika kass som kritikerna eller om vi tycker den är rolig ?
Förmodligen kommer vi att tycka att den är rolig , för kritiker brukar inte ha någon bra smak ;-)
Efter bion så ska vi gå och käka middag , får se var vi hamnar ?! Förmodligen blir det väl på Bull´s ?!
Lägger in ett litet klipp från filmen här :)
Du kanske vill stänga av min musikspelare först ?!
Innan du kikar på klippet :)
Den ligger som sagt längst ner på sidan :)




Inga kommentarer: