klart.se

onsdag 13 januari 2010

20 dag Knut ska julen dansas ut :)

Inte fått gjort mycket innan jobbet idag. Jag som hade tänkt att hinna med både att packa ner julen , dammsuga lite och tvätta.
Men jag var visst trött så jag sov till klockan var över 09:00 :)
Försökte fotografera fåglarna när jag var ute och fyllde på med talgbollar , men det var ingen som ville vara med på bild !!!
Nää , jag har inte hittat laddaren till kameran ännu , fastän jag köpte en ny igår *fniss*
Åkte hem till mina föräldrar och tog en förmiddagsfika och sen var det dags att åka hem och byta om innan det var dags att åka till jobbet 12:30. Jobbat till klockan 21:00 , så här har det inte blivit någon jul utdansad idag :)


Matat katten och suttit vid datorn en stund är vad jag hunnit med nu ikväll efter jobbet och snart kallar sängen.
Så nu blir det inget mer skrivet idag :)
Men jag bjuder på en bild på en strippande Tomte som ej heller dansat ut *fniss*


Inga kommentarer: