klart.se

måndag 30 augusti 2010

Inte f.n har dom lagat ledningarna idag heller !!!

Vad trött jag blir !!! Minutvis så har vi närmre 7mb hastighet på bredbandet för att i nästa sekund inte ha någon kontakt alls :(
Åh , inte f.n har dom varit ute o fixat det idag heller :(
Men det är klart dom har ju 5 arbetsdagar på sig så då kommer dom väl på torsdag ??!!
Det går väl an för mig som jobbar.
Men det är ju lagom kul för T som är hemma hela dagarna :(
Inget bredband o ingen TV o jag kan ju säga att vi är jävligt trötta på Telia reklamen om telefoni , bredband o Tv för 99kr i månaden !
Spelar ju ingen som helst roll om det så varit gratis när det inte fungerar !!!
Annars är det bra här :)
Ingen idé att vara med på några fototeman när jag blir utloggad hela tiden = tar en evighet att bara göra ett inlägg o sen tar det ju en evig tid att tassa runt o kika på er andras bidrag eftersom jag får logga in hela tiden när jag ska kommentera om jag nu inte blir totalt utestängd från internet ett x-antal minuter åt gången = STÖÖN !!!

1 kommentar:

Ninnibus sa...

Guu så irriterande! Ska det behöva ta sån tid att få ordning på felet? Visst kan man få psykbryt när allt hänger sig och jag lider med dig..Hoppas det ordnar sig snart så vi får se lite nya bilder..*ler*