klart.se

tisdag 31 augusti 2010

Åh , inte f.n är det lagat idag heller !!!

Samma skit idag med :(
Utan förvarning så bryts kontakten helt med internet , för att sedan funka med full hastighet ett par minuter o sedan bryts det o sedan funkar det o sedan bryts det osv !!!
Har kollat statusen med Telias automatiska teleröst o den säger att det är felanmält o kommer att åtgärdas snarast möjligt.
Kan undra när det är ???
Nu har vi inte kunnat se på Bredbands-TV på 5 dagar o inte kunnat använda internet med nån reda heller !
Ska f.n betala full räkning !
Så inte blir det något fototema idag heller :(
Inget kul när man inte kan tassa runt o kolla på andras bidrag utan att ständigt bli utloggad o bortkopplad :(
Åh , inte kan jag kolla min shop  o inte kan jag skicka in mitt reportage till MC-tidningen heller !
Nää , nu ska jag sluta gnälla !
En helt underbar solig o varm sensommardag är det att glädjas åt idag med hög härlig luft :)

Inga kommentarer: