klart.se

tisdag 22 juni 2010

Skickat in bidrag till en fototävling :)

Har skickat in två bidrag till en fototävling hos HusmanHagberg,
där man kan vinna kameror (vad annars :)
Skickade in ett av macrofotona på det söta lilla
flygfäet som jag också hade som bidrag på Macro Monday igår.



Åh ett foto på härliga Röda Vinbär fast utan text o ram



Om du vill rösta på mitt söta flygfäet
så kommer den upp.

Åh , vill du rösta på mina Röda Vinbär
så kommer den upp.

P.S Man kan rösta på båda :)
Sen kan du ju skicka in ett bidrag själv också !

6 kommentarer:

Melissa B. sa...

Uffda! I LOVE this...just wish I could read Swedish!!

Kala sa...

What amazing details!

Costea Andrea Mihai sa...

good close-up!

Ninnibus sa...

Såå snygg och jag röstade såklart!
Har själv skickat in faktiskt två bidrag då jag inte kunde bestämma mig..*ler* Det är på en solnedgång och min lilla fluga i blomman.
Kram på dig!

Unknown sa...

excellent macro shots.

LissenTo sa...

Nu har jag röstat på dej. LYCKA TILL!
Ha det gott. Kram Lissen