klart.se

måndag 14 juni 2010

Mina favoritbilder från Sweden Rock 2010

Blev som sagt en hel del bilder tagna som jag nu äntligen
gått igenom , krympt och namnat :)

Bjuder på dom jag tycker blev allra bäst här i bloggen
och dom och resterande hamnar i ett bildspel som jag
kanske hinner fixa till ikväll , vem vet :)

Står i kö för att hämta ut 4-dagarsbandet


Många märken på jackan blir det :)


Många tittar längtansfullt mot Backstage baren ?!


Vissa är riktigt hårdrocks stylade från topp till tå :)





Många händer i luften :)


Tur man inte behöver springa runt med ett
sånt åbäke till kamera ;-)


Yngsta festivaldeltagaren ??!!



Vilken kille ;-)












Föregångare till GPS´n ?
  Satt på en motorcykel :)



Vet inte om jag håller med precis !






1 kommentar:

Pia sa...

Hej igen Camilla!
Är tillbaks igen - blev avbruten. *s*
Jag kikade in på dina bilder från Sweden Rock redan tidigare i veckan *s* och vet du vad? Jag trodde nästan att du fotat min äldste son här! Det var så infernaliskt likt, så det kunde lika gärna varit han! Men nu vet jag att han inte var där, för han och lillsonen åkte till Gbg igår på en hårdrocksfestival där nu i helgen.
Vilket kort det gäller kan jag tala om via mail istället! *fniss*
Har förresten alla dina "fotoobjekt" sagt ja till publicering på nätet? Så det inte kommer surt efter, menar jag.