klart.se

onsdag 21 april 2010

Vart tog våren vägen ?

-4 grader ute igårmorse = BLÄÄ !!!
Var inne och jobbat xtra igår 7-13 = timmar att ta ut i ledighet.
Gjorde lite ärenden på stan efter jobbat , hittade äntligen rätt svart färgpatron till min skrivare från HP. När dom kollade i affären på model B109 a så fanns den inte !!! Konstigt tyckte jag för jag har ju en där hemma *fniss* Ja , ja huvudsaken är ju att det blev rätt färgpatron och att jag nu vet vilken av dom 2 svarta med det nr som jag ska ha nästa gång.
Till middag igår  blev det Karré kotletter , potatismos och Herrgårdsgrönsaker.
Skrivit ut min första följesedel i min lilla firma , kan ju hoppas det blir många fler framöver.
Behöver du en snygg och praktiskt krok ? Kika då in på CM Shop och kolla läget , man kan ju hänga upp annat än hjälmar på krokarna.
Kikade lite på TV gjorde vi igårkväll bla på CSI och The Mentalist.
Kan ni tänka er att det kom snöblandat regn här igårkväll ?! Usch vad trött man blir på dessa bakslag :(
Idag har jag haft lite sovmorgon = GOTT !
Nu håller jag på och tvättar lite kläder , för den där tvätthögen tycks ju aldrig ta slut :(
Just nu är det lite småmulet och en +6 grader bara.

1 kommentar:

agnetha sa...

Här i Sthlm snöar det också idag och blåser iskallt. Våren har gått och lagt sig igen eller kan det vara askmolnet som ställer till det tror du?
Agnetha
http://agnetha52.blogspot.com/