klart.se

lördag 26 mars 2011

Tiden räcker visst aldrig till ?!

Känner att jag försummat min fotoblogg lite till förmån för Kjelle Bus blogg.
Åh närmast urusel har jag varit på att tassa runt och kolla läget på alla fina bloggar och kommentera.
Sen har jag ju fått jobba igen en del efter min ledighet i Budapest och sen vill ju min "gubbe" ha lite kvalitetstid också ;-)
Tack för era kommentarer på mina Budapestbilder.
Det kommer flera när jag hinner fixa till lite fler collage.
Har jobbat idag och nu i em så har jag och Kjelle Bus tagit en promenad i solen men attans vad det ...


Än kan man visst inte lägga undan täckjackan :(
Jag och Kjelle Bus letade efter kisar och vi hittade några :) Kjelle Bus blev nog lite besviken för han trodde nog det var andra kisar vi skulle leta efter ;-)


Fortsatt trevlig helg på er alla där ute !!!
Kramiz Camilla "Lillagul"


6 kommentarer:

marita sa...

Tack för dina rader.Härliga bilder på kjelle bus och videkisarna,förstår han blev besviken,du får förklara bättre*L*.Önskar dej och Kjelle bus en mysig helg också.Väntar med spänning på fler bilder från Budapest.
kram

Unknown sa...

Fina bilder som vanligt. Visst är det skönt kunna se att våren nästan är här. Kallt som attan i vinden är det även här.
Ha en bra fortsättning på helgen!
/SA

Mimmi sa...

Det var riktiga fina bilder från eran tur idag :)
och jag kan tala om att här blåste det svinkallt . och nästan ingen sol .. så det blev en snabb promenad för mig på eftermiddagen .. bara för att i alla fall ha varit ute och fått lite frisk luft :)
ha en fin kväll :)

AnneSofie sa...

Vad långt era videkissar har kommit. Här är det bara röda knoppar. UNDER ALL NY SNÖ!!!!!

AnneSofie sa...

Håller förresten med om att få tid till datorn....

Kala sa...

Love your cat photo. Hope you had a great weekend!