klart.se

måndag 13 december 2010

KJELLE BUS en av Lussekatterna 2010 i Hallands Posten

JAAAAA !!!



And one of the winners is ... Kjelle Bus !!!



Kan ni tänka er att jag är en av dom 12 katter
som fått flest röster i tävlingen årets Lussekatt
2010 i Hallands Posten !
Så nu ska jag minsann bli kalender pojke :)
Jag hoppas på att jag blir Mr Juli !
Ska bli sååå spännande att få kika i kalendern !
Hoppas dom skickar den med expressbud !!!
Gissa om matte ska beställa fler kalendrar än den vi får ??!!
Lär ju bli årets julklapp i vår familj *flinar stort*

Idag ska det vara en helsida i Hallands Posten
på oss 12 Lussekatter o givetvis så ska man ju kunna kika på det på webben oxå , både på Hallands Posten  och på Hallands Nyheter

Sen får man ju bara hoppas att det inte blir för många av dom  där skrikande kattjejerna utanför dörren som Panter i Lerdala skrev om !!! 
Tur att man kan hojta till honom om det skulle bli för jobbigt. Han skulle ju komma på stört med sina 
bodyguards Leo o Marrón bara jag sa ett halvt ord :)

Här är bilden som matte skickade in till tävlingen om nu någon lyckats missa den ;-)
Fast bilden matte skickade in har ju ingen text
så klart.


Så nu vill jag och matte tacka alla som röstade på mig !!!
Ett JÄTTE TACK allihopa !!!

Tasskramar o Nospussar i massor till er alla :)







7 kommentarer:

Kala sa...

:) !!!

ormbunke sa...

Ett jättestort GRATTIS! till dig och matte.Jag såg dig i tidningarna.Puss på nosen till dig. Anita

PANTER sa...

Ööhhh. Grattis!
Jag visste det hela tiden (min husmor har inte fått sin telfonräkning än men hon lär bli förvånad - har röstat en del(harkel,harkel,))!!!! Wow!
Självklart ställer vi upp för dig! Ett halvt ord å vi tar expressen på stört.
Take Care!
From The Mudvalley-(Lerdala)Folks and Panter The Black Cat!
Behöver kanske bli lite internationell...

Ludde/marita sa...

Jättestort grattis Kjelle.Jag visste det,bilden är ju kanobra.voff,voff på dej

Ninnibus sa...

Stort grattis till gullponken..Bilen är ju bara såå störtskööön!!

Maria sa...

Grattis till dig Kjelle eller kanske till en stolt matte. Ja här är en stolt farmor, en lite kille såg dagens ljus igår.
Ha det gott/kramizar

Dehäreja sa...

Kalenderpojke... det undrar jag inte alls på. Klart vi röstade på dig snygging!