klart.se

söndag 8 augusti 2010

Liten uppdatering av mitt liv på sistånde ...

Minuslista :
1.T börjar bli riktigt uttråkad nu efter 2 1/2 vecka i korsett , ont knä o finger och som om det inte var nog så har hans tinnitusljud fördubblats sedan bilolyckan :(
2. Har fått lämna in min lilla kamera för 3.e gången !!!
Första gången så var det för att den inte behöll inställningarna , när jag fick tillbaka den så funkade inställningarna men då var det helt plötsligt fel på ljusinsläppet istället = suck !!!
Lämnade in den igen o fick tillbaks den igen o inte F.N funkade den för det = stöön !!!
Fortfarande fel på ljusinsläppet !!! Så nu är den iväg igen !
Hoppas verkligen jag får en ny nu !!!


Pluslista :
1. Men sedan i fredags så har vi i alla fall 40 TV-kanaler att titta på :)

1 kommentar:

AnneSofie sa...

Tinitus hos sambo, country och Sally Santesson - hur bra kan det bli (förutom tinitusen då).
Har inte varit här och hälsat på på länge så det var mycket att ta igen men så har ni ju haft erat med. Det fanns mycket att läsa.
Nu har mina höns äntligen kommit och jag kan inte låta bli att sitta hos dem. De har lärt sig att när jag kommer betyder det offtast mat!
Jag ägnar massor med tid till höns-studier just nu och kan konstatera att tuppingen är en riktig fegis. Honom fick jag på köpet för han hade kommit med av misstag - kan du tänka...

Hoppas allt ändå är bra med er och att ryggen läker.