klart.se

söndag 4 juli 2010

Tur på hojen o projekt mer luft under huven på Mustangen

Min hoj :)


Leker lite medans jag väntar på Sara-Lena :)

Idag var det lite mer lagom varmt för en tur med hojen , så Sara-Lena kom hem till mig vid 11-tiden o så körde vi iväg ner till Strandgården på Östra Stranden för att käka frukost.
Satt o tjatade lite med Göte , Marie o Sundh o körde sedan vidare neråt Hallandsåsen. Tänkte hälsa på Pedda på restaurangen han jobbar på i Båstad. När vi kom dit sa hans chef att han var ledig = typiskt !
Vi körde hem till Anneli o G:son o pratade en stund istället :)
Sen var det dags att köra hemmåt för Sara-Lena skulle hämta sin dotter hos en kompis vid 15-tiden.
Ringde T när jag kom hem o han var på väg hemmåt , så det var bara att sätta igång o diska o dammsuga :)
Man kan ju säga att jag är en liten slarva när jag är gräsänka , i alla fall vad det gäller hushållssysslor *fniss*
När han kom hem så käkade vi rostat bröd med stekt ägg o så vilade vi en stund o sen var det dags att ta sig an projekt mer luft under huven på Mustangen :)


Här har T kapat o lyft upp huven lite :)


Nope , det är inte orginalhuven T kapat i !
Fick fatt på en hos Chris i Trönninge för 300kr :)


Undrar om jag kommer att se något ut när jag kör ??!!




3 kommentarer:

Kala sa...

That is one cool looking bike!

Janne sa...

WOW !!!
Den motorsykkelen din var råstilig!!!
Kos deg masse med den i sommervarmen...

Unknown sa...

what a fab looking bike, very striking.