klart.se

torsdag 18 mars 2010

Onsdag och Torsdag

Får bli en liten sammanfattning av onsdag och torsdag :)
Lite sovmorgon blev det igår , sedan lite pill med alla fotona från Dublin = inte färdig ännu :)
Var inom på banken för id-kontroll , tjejen som tog emot min anmälan om Postgiro förra veckan hade visst glömt att skriva i att jag faktiskt hade legitemerat mig. Så nu dröjer det ytterligare innan jag får ett fungerande Postgirokonto :(
Jobbade 12:30-22 igår och efter det var man ju rätt trött :)
Idag har jag jobbat lång dag och sen var det bara att åka hem och vända i princip :)
Tommys mormor fyllde 88 år idag , så vi har varit där ikväll för att fira henne lite :)
Som vanligt bjöd hon på mat i massor och "gnällde" på att vi åt för dåligt *fniss* Typiskt mormödrar tror jag *ler*
Och nu väntar sängen :)
Natti Natti !

Inga kommentarer: