klart.se

torsdag 7 januari 2010

Attjo , attjo , prosit !!!

Jaha , då är man genomförkyld igen !!!
Finns det något som heter månadsförkylning ???
I så fall är det , det jag har drabbats av  :)
Varit hemma från jobbet idag och ska vara hemma imorgon med.
Är sedan ledig i helgen så att jag förhoppningsvis hinner kurera mig till på måndag :)
Tommy kallar mig som vanligt för Babar , han tycker jag låter som en elefant när jag snyter mig *fniss*
Har inte gjort många knop idag , mest vilat och snutit mig hela dagen.
Nu ikväll har jag lagt in några vinterfoton på hemsidan som jag tog igår.
Även lagt in en musikspelare här på bloggen. Har funderat både hit och dit om hur jag skulle göra :)
Men nu ligger den längst ner ifall du som besökare vill stänga av den eller byta låt. Än så länge så är den fylld  med musik med  Eros Ramazzotti , Peter le Marc och Dan Hylander :)



Inga kommentarer: